Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Friday, November 19, 2010

yaya gf aan,

you, yaya! hmm, u skarang u dah couple ngan aan. u bertuah dapat aan tau i cakap. dia setia, n dia betul betul jaga gf dia. i tgok u pon, ok je. hope korang kekal, i relakan u dengan dia. i bagi amanah kat u tau, u jaga lah dia baik baik. i taknak dia menangis lagi macam dulu, i nak dia happy je dengan u. buad lah dia bahagia u, u kasi dia kebahagiaan tau. i percayakan u.

i tahu, u syg dia jugak. u bahagia kan ngan dia? i dah cakap, dia terlalu baik kod untuk org macam i. so takpe, daripada dia terseksa hidup dengan i, better i lepaskan dia dengan hati yg ikhlas. thanks u, take care bye bye :')

No comments:

Post a Comment