Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Friday, November 19, 2010

aan burhan

awak, baby. hmm, sorry untuk apa yang jadi tadi. pepagi buta tak pasal pasal org dah menyusahkan awak dengan hal camnie. org tau org salah, tapi org tatau dia bf kiah, hmm, dunno lah. awak maki org sesuka hati awak, awak cakap apa awak nak, sampai org nangis teruk sgt. awak ungkit hal dulu, org terasa hati sgt sgt. awak cakap ngan kawan org yang org pompuan murahan kat hostel, dia tanya kat org. ape cite semua, dia suruh org cerita supaya dia faham. and org pun bukak cerita, tebal sangat muka nie :(

awak, awak tau tak yg org syg awak? taktau eh? nie org nak bgtau. org syg n cinta awak sgt sgt. takde org lain dalam hati nie, even awak dah maki hamun org malam nie, sakit nye org, tapi org masih boleh bersabar. org pernah cakap, syg dan cinta org takkan pernah hilang untuk terus menyayangi dan mencintai awak. and org akan tunaikan benda tu sampai nafas org yg terakhir.

awak, org mintak maaf sebab stalk awak oh. sumpah tatau yg awak rimas tak suka semua, tapi org just tgok gamba awak sbb org tiba tiba rindukan awak. tak sangka benda tu boleh jadi masaalah gak. awak, org perlukan awak sgt sgt setiap masa. terasa sgt kehilangan awak serta merta. org makan, org nak text awak, org buad pape, org asyik nak text awak. tapi org fikir yg awak bukan milik org lagi. org mintak maaf. harap awak faham, tak senang untuk org lupakan awak baby,

awak, tolong jaga baik baik rahsia diantara awak dan saya dan apa yang telah terjadi antara kita. jika awak bocorkan, bermakna awak sgt sgt mengkhianati perhubungan kita dari awal sampai akhir. awak, saya tatau kenapa saya tulis semua nie, tapi semua nie dari hati saya wak, saya nak awak tahu, saya sygg awak. pasal dekat fb, org cuma nak menyakitkan hati awak. sebab org sakit hati tgok fb awak. tapi org bodoh, sbb org takkan dapat nak menyakitkan hati awak, awak kan bahagia disisi dia, awak ada yg syg awak, awak ada yang awak nak syg, awak ada tempat mengadu, saya? hidup saya kosong awak.

awak, saya cuba untuk melupakan awak macam awak buat. senang je awak lupa saya kan. setiap hari org tunggu text or call awak. tapi takde pun, huhh hampa nye. apa boleh buad, awak milik org. org kena faham gak kan. takpe, org faham awak. tapi hakikat nye, org memang taleh nak lupakan awak. org terlalu sukar nak lupakan kenangan kita, nak lupakan semua tentang kita selama kita hidup bersama. ingat lagi kan, kita susah senang bersama. sampai beli rokok, carik sen kat lantai, bawah tilam ;')

then masa kita dua je kat mais. kita tak tentu arah, bosan gila. memacam kita buad kan. jalan jalan, tido malam sampai ke petang, haha dasyat sgt kan awak. pahtu kita online sama sama, makan sama. hee, pahtu jalan pi seksyen2, minum air bandung febret awak. yang glass besa tu, kat situ best kan. sedap sgt! :)

awak, tolong jangan lupakan kenangan kita bersama dulu, kenangan saya dengan awak adalah kenangan paling terindah dalam hidup saya. serious nieh, believe me. ilysm bie. :'(

No comments:

Post a Comment