Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Tuesday, November 23, 2010

ohh kawan

kau tahu yang kau dah melukakan hati dan perasaan aku nie. yes! aku nie mengada ngada, terlalu manja, gedik and pape jelah. but, aku nie ada perasaan dan aku tak suka kalau aku dilabel kan dengan apa yang aku tak buad. act, aku tak kesah if kau nak tego or marah aku, sebab aku tau, aku ada buat salah.

tapi yang aku tak suka skang nie, kau kata aku nie tak berusaha, belum pape dah give up, and ape tah. hehh, aku geram tau tak kau cakap camtu! kau tatau pape, then kau nak cakap camtu, aku sedih sgt weyy. then aku balas balik kat kau, if lah aku ada kasar bahasa ke apa ke yang kau tak suka, aku mintak maaf sangat sangat ok.

terima kasih KAWAN KAWAN :')

No comments:

Post a Comment