Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Tuesday, November 23, 2010

haihhh

beberapa minggu telah berlalu dan awak bahagia disisi si dia dan saya entah ke mana. saya cuma ada kawan kawan, cukup lah untuk itu. mm, harini start korang masuk class kan? awak macam mana? okay tak? belajar betol betol oh. nak tengok awak berjaya! mm, org nie pun tengah terkontang kanting nak carik mana tempat org nak pergi lepas nie. adehh, org dah tak boleh la nak dok kat unisel tu rasanya, semua pun macam nak banned saya je, so better saya blar dulu sebelum pape jadi. saya nak mulakan hidup baru, yeayy! put cakap, mujurlah awak nak dengar nasihat dia, dan awak nak berubah. alhamdulillah. :')

No comments:

Post a Comment