Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Tuesday, November 23, 2010

kiah vavavom

heyh cik kiah! hmm, girl nie sangat maniss. kami kenal pon dari perselisihan faham antara aku, dia dan chichi anderson. so, tayah la kod cite pasal nie. cuma nak cakap, sejak kejadian tu, kiah rapat ngan aku. dia nak aku jadi sis dia. aku nampak kejujuran dekat dia, so aku percaya yang dia jujur dan ikhlas dalam persahabatan yang baru kami mulakan nie. harap begitulah. so, kiah. i want you to know that i love you so much! i pon takde adek tau, so i akan terima u seadanya. :))

No comments:

Post a Comment