Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Saturday, November 13, 2010

bodohh sangat

aku tengok dekat list FB aku yang apa aku pernah LIKE. then ada satu fb nie "couple lama lama buat apa?" entah bila masa aku like benda alah nie tah! ergh pastu ada plak tulis nie.

you'll ta penah ke rase boring tgk muke same? msg dgn org same? call org same? makan dgn org same? untuk ape couple lama lama ney? ta penah ke dlm hati you'll na try something new, i mean org baru? why takut lepaskan yg lame?? kesian? ta sampai aty? be honest to you self la.

ergh sakit je hati aku. dari org tak pikir bebukan, last last lain jadi. sapa buat mmg bodoh. grr!

No comments:

Post a Comment