Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Friday, November 19, 2010

kami kawan je :(

5:46am
selamat malam
jadi fobia dah nak kawan rapat dengan u chi :(
sedih sedih
i pun sama,
i takod nak baik gila ngan u macam dulu
uuuwwwaa :'(
i lagi sedih.
asal i nanges ni doe
asal!
:'(
huhh, u nanges ke? jangan lah ohh, act i tak stop nangis lagi ohh Grr.
u takmo nangis ohh.
yeah i tau,
tadi nasihat i,
u plak,
noo
i mcm syg u as fren yg rapat
i selesa sgt gila ngn u
ttbe
org pk i lain
org pk u lain,
i tanak dah sbb i u jadi cmni ag
hmm
apa u pikir, sama doe macam i pikir. i selesa sangat bercerita ngan u. rasa macam dah lama je kenal u doe, serious i cakap!
i block u tadi, sbb i tanak org lain
tau pasal u, nanti nama u buruk,
tapi i tak kesah,
then td
sampai satu tahap i rasa nak break dgn kiah sb taleh terima persahabatan ni
then bila dia dah explain, aan yyang marah2 u.
i ok sikit
then still
i ta sedap at :(
Chichi is offline.
Chichi is online.
haa on pon, mm. dah lah u jangan gaduh ngan kiah. tadi i call dia, i dah ok ngan dia. lepas dah explain, memasing explain then dia pujuk i, sweet sgt. dia baik je u, mm. and u know what! dia nak i jadi sys dia, wahh suka doe i :)
u chill okay,
:(
dah kenapa nie u?
kenapa sedih lagi?
donno
hmm
syg sgt kot i kat u, sampai sedih cmni
hahaha
pastu tadi kene block, delete
maki ,

No comments:

Post a Comment