Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Friday, November 19, 2010

dont jugde a book by its cover

yess! saya jahat, saya nakal. saya buad semua benda yang budak nakal buad. tapi hati saya? sumpah takde siapa yang tahu, even mama dan abah saya. cuma saya dan Allah. saya syg diri saya, saya nak bahagia, tapi bahagia tu selalu singgah sekejap je dalam hidup saya. kenapa yea? maybe sebab dulu saya pun buad org kan kan. takpela, hati saya, saya je yang tahu. u all jgn lah judge saya camtu je bila tgok prangai saya.

saya tahu saya tak baik, tapi kalau buat baik, dibalas baik. oraitt? :')

No comments:

Post a Comment