Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Friday, August 13, 2010

todayyy :)

dalam pukul 12lebih dah nak dekat pukul 1 kod. aku macam layan gila kepala otak aku nie. then, aku pasang lagu pakai speaker. aku menari-nari depan aan ngan put. haha! kelaka nyea, aku suka gila lagu right now na na na akon tu. sebab bila dengaa automatic nak menari. then aku 'goyang' kat aan. pastu aku duduk kat ats riba dia. aku pasang lagu my heart will go on. aku nyanyi dari first sampai habis, aku tenung je mata dia sambil nyanyi. dia senyum jea. haha! pastu dia masa nak tido, aku main rambut, telinga dia. pastu aku nyanyi joget joget. dia suka je, gelak gelak. heee, suke tgok awak happy doe. seriouss!

p/s : jangan nak 'kukus' sangat la kan bie hahaha!

No comments:

Post a Comment