Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Wednesday, August 11, 2010

sejenakk..

11 ogos 2010

before pegi class tadi, dalam pukul 1 lebih, dia panggil aku duduk. dia nak cakap something. then, aku dok sebelah dia. dia kate, kalau kitorang macam dulu balik, means kapel balik, adakah aku akan layan dia macam dulu? and dia taknak aku yg skang, dia nak aku yang dulu. so aku terus kata, okay, aku nak. aku boleh. sebab dia dah bagi peluang camtu, takkan aku nak sia siakan. aku dah lama tunggu sume nie, tunggu yang dia nak aku balik. so, sejak tadi aku dah promise dalam diri. nak ubah, demi dia! aku taknak hilang dia. tapi dia kata, dia bagi masa dalam 2minggu. if dia boleh ngan aku lagi, dia akan stay ngan aku. if tak, aku terpaksa gak terima yang aku tak akan dapat dia.

p/s : i loveyou till my last breath ;')


No comments:

Post a Comment