Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Tuesday, August 17, 2010

cuti sem1

now tgah cuti sem1. sume balik, aku ngan aan balik late sikit. kami dok berdua kat mais. sampai hari selasa. kami kua ngan iem n yaya, sewa kete sume. iem ngan jual hp dia la, huhu. best gila doe! pastu lepak lepak. hmm, hari isnin malam aku da cakap ngan abah amik aku lepas magrib sebab aku berniat nak teman aan, mak amik aan lepas magrib sebab mak keje. pastu tibe tibe pagi tadi aku terbangun baca mesej abah kata siap siap la abah kat shah alam nie. nak amik, abah ada hal. hmm, ape bole buat. aku siap siap jea aa. aan da bengang.aku tanye pon, dia cam dah tanak bercakap ngan aku. aku tatau aa kalau dia masih marah ngan aku, aku dah cakap sorry. aku tau salah aku, aku da tinggalkan dia. hope awak faham beby. bukan org sengaja pon kan. jangan gatal bebeyh. ily tcare ;')

No comments:

Post a Comment