Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Sunday, August 29, 2010

kisah kat lif rumah eries

lepas kami dah sampai shah alam, yang lepas pi kl beronda ronda uh. kami terus balik umah sewa eries kat danau mas, umah flat kod, ada lif. masa kami naik, lif tu still ada lampu. terang la maksodnya. pastu lepak lepak, kami siap cite cite sal hantu lagi, bodo gila, pastu dalam kul 8 lebih, aku ngan bie mintak nak gerak balik. pastu, kami terus jalan pi kat lif. yang rumah eries ni lak tingkat 8 kan. memang tinggi aa. bila pintu lif dah terbukak, aku ngan bie pandang sesama sendiri. gelap gila, bayangkan la kalau kami naik berdua. pastu pintu lif tertutup, tak ke gelap gelita. apa je yang nampak. huhh, tidaklah. aku ngan bie terus terdiam. kami terus pi kat umah eries balik. ajak eries teman naik lif, pastu eries kata, memang la tutup lampu, dah siang.

pastu kitorang ajak gak, jom aa pi tgok. pastu dia ikod pi lif. bila lif dah terbukak je, dia tgok n cakap "eyh asal gelap sangat?" start tu aku cam dah dalam hati, haa eries yang dah biasa pon dia terkejot asal tadi lif tu gelap sangat. pastu bie ajak turun ikod tangga je, then soh eries balik jea balik. pastu nak turun tangga tu, bulu roma aku tegak gila, aku tak cakap, aku diam je. aku terus pegang tangan bie. aku seram sejuk gila. fuh, tuhan je tau aku camne masa tuu. pengalamannnn :(

No comments:

Post a Comment