Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Friday, August 20, 2010

ape salah saya, awak?

aku kat umah tadi tengah siap siap nak balik shah alam. tetiba dapat mesej dari aan, dia kata. awak ada bf lain tak selain org? aku jawab la takde, nape? sebab memang takda. hati aku dah berdegup degup, berderau je darah aku. pastu rasa tak senang duduk ouh. aku cam pelik gila, asal dia nak cakap camtu? ape motif? kitorang da janji tanak gado, nak macam dulu. skali nak balik shah alam, nie lak jadi. aku sebak oh ;'(

aku drive kete pi shah alam. abg aku dok sebelah la, aan bagi mesej. dia kata nak tau sumtyn tak? masa tu aku drive, maybe mesej tu dia anta dah lama kod. pastu masa tengah jalan jem kat bulatan, aku tgok hp. aku balas mesej dia, tanye la nak tau ape? skali dia kata tayah la, dah mengadu kat org lain. pehh, tu yang paling aku touching skali. aku terasa gila. aku tak faham nape dia nak wat aku macam nie. pleasee laa, aku dah happy, kenapa perlu buat aku macam nie? awak dah ada orang lain ke ape? arghhh ;'(

menangis dalam senyuman ;')

No comments:

Post a Comment