Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Wednesday, August 11, 2010

awak! sape dia?

okay. benda nie sangat wat aku sakit and sangat kecik hati. dalam hp dia, dia ada letak nama someone tu 'shayunk'. aku terkejot gila. aku jaga dia malam tu, sebab dia sakit. pastu hp dia sebelah aku. aku amek aa then baca. aku tengok ada satu mesej nie. aku tengok nama shayunk. huhh, berapi nyea. pastu aku nangis. dia da tido kod masa tu. pastu, aku baca mesej tu sampai habis. then kat last text tu, ada nama gurl tu (eja karim). i think i know her. aku tatau aa kenapa dia wat camtu. pastu, yang pasal kitorang da kapel balik tadi, aku tgok hp dia. still ada lagi nama shayunk tu. and dia tak tukaa lagi. aku still diam. aku nak mara, takut dia kate aku mengongkong ke apa. so aku diam and simpan jea. pashtu, tadi time nak berbuka. aku bergurau je and ta expect dia akan ambil hati or marah. sekali naik atas, dia kata asal aku skang asyik nak sakitkan hati dia. aku cakap aa, aku tak sengaja pon aku nak sakitkan hati dia ke apa, skang aku tatau, ape aku nak buat. aku dah la tengah selsema, ta larat gila. kepala berat gila. aduhh, i need u beby! pleaseeee ;'(

No comments:

Post a Comment