Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Sunday, August 29, 2010

aku nampak -_-

memang berderau darah aku bila aku nampak benda nie. aku macam da tatau nak buat apa. masa nie, aku dalam kete ngan aan, eries n ella. kami berjalan-jalan ke kuala lumpur. haish, jangan nak kuala lumpur sangat lah kan. HAHA, pastu lepas da lepak dataran la apa sume, kami nak balik. eries yang drive kete, pastu dia lalu jalan mana tah, kami lalu macam kat lorong, tepi tepi tu ada rumah kedai n bangunan macam-macam. pastu aku yang dok blakang belah kanan, aku dok pandang lua jela. masa tu dah 6 pagi kod, macam gelap-gelap dah nak terang la. pastu, sampai kat satu bangunan nie, aku terpandang satu benda macam manusia tapi berbalut macam mumia. pastu ngan kaki tak cecah tanah. kat tingkat 1, macam beranda gak aa. aku terus jerit cakap aku nampak benda putih. aku seram gila. then sume macam tercengang kod. eries yang bawak kete pon terkejot.

pastu, aku tutup muka. aku takod nampak lagi. aku merengek, sebab aku memang terkejot gilaa. pastu bie panggil nama aku, aku cakap yea. dia panggil nama aku banyak kali kod. aku macam dah gila kejap. pastu eries benti tepi jalan, aan tarik muka aku. pastu dia lempang. dia soh aku diam, aku taleh. tolonglah paham aku masa tu camne. aku ngan takod sume. erghh, aku asyik teringat je doe. sumpah takod.

No comments:

Post a Comment