Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Friday, April 30, 2010

shit !

semalam fai call aku then mintak password myspace aku . aish , nak watpe en . aku tanye , then katenye tengah gado . tu je . dulu bole la senang je aku nak bg , skang sorry la . dye dah hidup senang dengan TJ dye uh . shit ! time senang mane ade dye carik aku . time susa nie la baru nak carik . aku bukan nak ungkit , tapi aku ade perasaan . macam dipergunakan jea . padahal syg aku kat dye tak penah ilang . hurm , entahla . then , biler aku kate takleh nak bg , dye text aku then marah aku plak . dye kate , kau jangan carik aku lg . tak gune kau hidop kalau takleh tlong org . dye maki aku sesedap mulut dye . aku malas nak gado , then ta blas text dye . entah la , stop thinking bout her la cieka ! bodo kau nie :(

No comments:

Post a Comment