Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Friday, April 23, 2010

bengang . syg . kecewa dan alone

ade sorang budak nie yg aku syg sgt . selalu pikir pasal dye , tapi dye ? entah la . aku pon tak tau nak cakap . dye akan carik aku biler perlu . biler senang , dye tinggal aku . yea mmg aku da tade pape nan dye , tapi kan kan . dye still wat aku cam mengharap giler kat dye . dye panggil aku bby , dye manje nan aku . dye wat la mende yg kami salu wat time couple . tapi , disebalik tu kan dye ade org lain . ade skali dye tido rumah aku . then , dye on call . skali dengar dye cakap "b kat rumah b la nie" . biler aku dgar tu , hurm . sad giler . rase cam nak nanges . tapi takmo la nanges depan dye lagi . kang dye kate aku cengeng lak . dye skang dah laen sgt sgt , betol . dye da laen . i know , dye ikot peredaran zaman . semakin hot . tapi jangan la lupe diri . aku tanak tego , nanti dye kate aku baek la sgt , aku tanak dye judge aku pape . yg penting , ape dye wat . aku always doakan kebaikan n kebahagiaan tok dye . now dye bhagia ngan tj dye . aku takmo ganggu dah . dye ta carik aku , n aku ta perlu carik dye . aku ta de kpentingan dalam hidop dye . dye ta pkir langsong bout aku dah . so , tcare sygg .

No comments:

Post a Comment