Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Saturday, April 24, 2010

jantan paling sial dalam hidup aku - MAN

ade la jantan nie name dye man . dok area sentose gak . naek kete viva . muke boleh tahan . tapi prangai macam pukimak . citer pumpang semayang la hape la , last2 camnie prangai . mmg aku doakan kau bende burok doe . sumpah ! haa , nie yg nak citer nie . dye nie dtg tempat aku keje . then mintak no , tapi aku tak bg . time tu dye naek kriss je . malas aku nak layan . macam budak tah hape2 je . macam takde wawasan . pashtu , da lame tu da lupe sal man nie . sampai la satu masa nie , aku gi makan ngan eqah kat restoran manja . skali mamat tu ade . dye dok usha dari aku turun moto , aku makan , aku bangun , sume dye pandang je aku . pashtuu , aku tgah start moto , dye dtg . aku da nampak , aku cam ckap dlam hati . " aish mamat nie , jangan la kau dtg kat aku . aku nak cepat ngok . hha ! " pashtu , betol plak dye dtg kat aku . dye mintak number . aku malas betol nak bg . tapi dye pakse then macam menghalang aku jalan . aku bg jela , tapi aku ade ckap ngan eqah . "eqah , dak uh macam player kan , muke hensem camtu takkkan tade gf kot kan" . eqah pon marah aku . "da tu kau bodo gi bg asal . aku da ckap takyah . degil lagi" . hha , aku pon jalan jelaa . pashtu malam tu dye text aku . nak tau dye kate ape ? ayat laki biase la , manis macam gula . pandai bg ayat2 yg wat gurl cair kat depa . dye kate dye suke tgok aku senyum . dye suke tgok aku n dye usha aku dah lame , dye nak sgt ngan aku . tu kate dye . aku nie jenis cepat caye org . tapi sejak tu , hmm harap maklum la ! then , time aku rehat dye salu dtg amek . rehat same , dye hold tangan aku . nape la aku bodo kan kan .

CONTINUE. . . .

nie citer lain lak . kan hp aku yg hilang tu kan , tu hp mus . so , aku nak ganti balik . mus mintak rm50 je . laen dye halal . pashtu aku da bawak duet nie ha . skali tbe jumpe lak ngan man nie . dye kate , "nak gi bg duet kat mus kan?bak sini.bg man pegang.nak blanje nanti mintak.takpayah bayar duet mus tu" . aish , aku ape lg . bg jela . pecaya kat dye punye pasal kan . lepas dye da blar ngan rm50 tu , aku trpkir macam mane aku nak bayar duet mus nie . aku gi balik umah , amek lg rm50 then soh adek anis gi anta kat mus kat sentose . pastu esok nye aku mintak man duet tu balik . dye bg alasan yg dye kat s.alam . then dye kate minggu depan hari khamis boleh la . pashtu sampai hari khamis tu , aku call dye . lambat tau dye jawab . tapi suare pompuan . aku ckap "hello.bole cakap dengan man?" . betina tu cakap "man mandi.ade ape nak ckap ngan man.awk sape?" kasar tau tak betina tu ckap ngan aku . hangin jee ! aku kate la "aku nak mintak duet aku kat man yg dye amek tu" betina tu ckap "kejap lg call balik eh.man tgah mandi.nanti sy tanyekan" . aku teros letak . pastu lpas 5minit aku call . betina tu jwab then tros ckap "hei man kate takde dye amek duet awk.n sy taknak awk kcau dah sy dgan boyfriends sy lg" ! aku terkejot then aku ckap "hei aku tak hingin pon nak kacau man tuh.aku nak duet aku balik je,mane man bak aku ckap ngan dye!" . betina tu bg alasan yg dye taknak bg aku ckap dgan man tuu . siall je . pastuu dye tros letak . aku call banyak kali . ta jawab doe ! macam pantat en prangai . dye da kebas duet aku , dye tanak ngaku . dah pkai ar tu . mmg siallll ! aku nanges doe . terkejot nape dye leh wat aku camtu . aku cam tak caye . thats why aku malas nak layan jantan nak ngurat2 aku . bukan belagak ke ape . hmm . kaorang pkir la kalau bende nie kat tempat kaorang oke :(

No comments:

Post a Comment