Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Saturday, April 24, 2010

cokie ? who's that pokemon ?

he's the second person who's take care of me . nie la cokie yg i maksodkan . i dengan die member dah lame . sejak form4 , tak lame ? bole laa tu . hm kami kawan je before nie , tapi die dah masok dalam life aku . dalam hal peribadi aku . thanks . aku appreciate dengan apa yg kau dah wat . kau berubah dari wat benda yg menyalahi undang-undang tu demi aku . tu kate kau la kan . if betol kau wat demi aku , demi syg kau kat aku . thanks sgt dear . aku syg kau gak ngok ;)

No comments:

Post a Comment