Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Saturday, April 24, 2010

happy doe . betol tak tipu ;)

hha . malam tadi sume abg abg aku balik . mereka suma ade . then , dengar2 depa nak pi kuar makan . dengan mama n abah skali la . then , dengar lak nak gi maen bowling . aku da siap2 stocking dlam beg hha . jimat doe , kalau beli kan da kua duit rm2.50 . bukan murah doe . then , abah n abg ejam da amek bola masing2 . pashtu gi selayang mall . sane je yg ttup late n terdekat ;D hha , aku join . macam bangang je aku maen malam tu tak tentu arah sebab ade mamat hensem . aku 'ter'usha die . die plak bole usha aku balik . lame lak tu , hha . aku pon cam mengade kat situ . hha , kelakar je . sbb mamat comel , maen ta betol . ngee~

No comments:

Post a Comment