Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Saturday, April 24, 2010

iem . u makes me smile everyday sygs ;)

iem . dye nie selalu wat aku happy . aku tak penah sedih n sakit hati lagi dengan die nie . aku syg die sgt oh . she's perfect to me . i swear , ur the one in my hearts sygs . i tak tipu . u jangan wat hal tahu , i pon bole terajang u . jangan memaen ;D hurm , u kene jage i betol2 , i taknak jadi macam dulu lagi . i nak serious dengan u . and i taknak kehilangan u . i suke biler u bercakap . tak tau kenapa , i suke dengar . u jangan nakal2 . iluffyousomuch darling . tcare ya ;)

No comments:

Post a Comment