Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Monday, September 13, 2010

u know what?

even camne pon kau buat aku, aku tetap jugak sama. aku tak kan berubah untuk mencintai kau sorang. bukan nak berjiwang jiwang or ape kan. tapi aku cakap ikhlas dari hati aku. lepas aku dapat kau, memang aku tanak ade sesapa dah dalam hidup aku. aku nak sayang sorang je, ape yg aku ada sume tok org tu je. and org tu aan! kau! tatau la kenapa kau still tanak maafkan aku n tetap dengan ego kau. aku bukan suka nak nangis sume, tapi hati aku lembut. aku senang nangis kalau benda tu betul betul sedih buat aku. tolong la faham. aku tau kau meluat tengok aku menangis and kau sendiri cakap kau tak kesian pon tgok aku nangis. okay terpulang lahh.

tapi tolong faham satu benda, aku tak penah syg org macam aku syg kau. even fai yg kau tak suka sgt tu. aku syg kau lebih dari aku syg dia dulu dulu. semua org pon tau. yea, aku mengaku aku selalu buat kau sakit hati. aku nie selalu menyusahkan kau. tapi tak bermakna aku ada org lain or aku ta syg kau and else. aku selalu berharap kau akan sentiasa manjakan aku. aan, walau macam mana pun. hati aku ada kau. takde org lain. sampai kau betol dah cabar aku, kau ade pompuan lain. start tu, aku bukan chi yg dulu. ily.

No comments:

Post a Comment