Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Wednesday, September 15, 2010

kenapa?

happy aku hanya untuk sementara. selalu macam tu. kenapa? apa salah aku? :( aku nak jadi macam orang lain. happy, bahagia. tapi aku takde semua tu. semua tu cuma sementara. aku tak layak? hmm, bila dia dah ada someone nanti, aku tahu yang dia memang nak lupakan aku n dah ubah pemikiran dia yang dia taknak carik lain. becoz dia kata, bia kami fren dulu, nak ubah diri masing masing, dia tanak aku control dia dah, dia luah semua yang dia tak suka. aku baru tau yg aku 'queencontrol' :( jahat nye aku.

and the dia kata dia takde org lain and tanak. aku ingat benda tu. but now, aku taktau if dia dah jemu bosan ngan aku, dia nak carik lain. aku taleh nak ubah dia pape. tu hak dia, aku kena terima walaupun tak rela :(

No comments:

Post a Comment