Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Thursday, September 23, 2010

tak boleh tido la

semua dah tidur. aku je belom lagi. aan dah syok tido. pastu mak put hantar mesej kat hp aan soh put turun. aku kejot put suruh turun. pastu aku baring balik, and godek hp aan. memang mulanya takut, nanti dia mesti marah and kata aku stalker gila babi! tapi hati aku nie nak sgt baca. aku just baca sent item dia. inbox dia aku tak usik pun. selain text mak put. pastu ada la aku jumpa sent item nie, agak terasa pedih kat hati la gak.

then text ellyn. dia belom tido lagi. aku cite kat dia je. masa tu aku emang aku sebak sebak gak la, dengan denga lagu my all kat ipod nyea, lagi lah. sadis je. huhh. lepas dah cite kat ellyn semua, aku rasa lega sikit. aku just nak someone to hug. aan dah tidur :(

No comments:

Post a Comment