Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Tuesday, September 14, 2010

suka nye saya

haha today aan ajak ym, webbie. pastu borak borak. dia still pakai rantai kitorg tu and dia pakai baju hitam yg aku pilihkan tu. dia tunjuk, happy gila. tapi lama lama aku pikir, dia kata dia ada gf, tapi nape dia cam bg harapan kat aku. last aku cakap, jgn wat aku cmnie kan. aku ternangih lak.

pastu dia kate, laa nape. dia serious. and sebenarnye dia takde gf pon dia kata. takkan secepat tu. aku happy sgt cam nak bgtau sume org. tapi diam je laa. dia kata just dia lom ready nak rujuk balik ngan aku. tunggu sama sama dah matang. boleh? huhu! mm, takpela. aku happy sgt skang :')

and last bila nak off. dia kata ily, imy. aku rindu dia cakap sume tu. thankss sgt sgt sygg. ilyt imyt :)

1 comment:

  1. ha3.....ske nye la dye......
    tp sy lg ske ngok kwn sy ny da mle senyum......
    mcm 2 la....jgn sedey2 lg.....

    ReplyDelete