Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Thursday, September 16, 2010

rindu anik

masa nie kat bagan lalang. anik comel!
anik ngan abah aku. dia suka sgt soh atok beli benda bebukan HAHA. jam tu ha gedabak dia nak sgt :')
masa nie kat rumah. mama yg snap gamba nie :)
haha! gangster tak budak kecik nie? taiko :D
HAHA silat doee :)

rindu sangat oh kat budak kecik nie ha. nama dia anik naufal danish. dia nie paling aku sygg dalam banyak banyak anak yg mama jaga. dia petah gila bercakap, dia rapat ngan aku. hee now dia kat jepun lagi. mak bapak dia pi sana kerja. bulan nie balik lah dia. huu best nyea,rinduu gilaa :)

No comments:

Post a Comment