Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Sunday, September 12, 2010

taktau laa

sayang! nak org buat apa lagi? pasal fai je tak habi habis lagi kan. org pakai gelang dia, sebab mama suruh. org just tanak gaduh ngan mama. so org amik then pakai. bila naik atas, nak bukak. pastu kita lak webbie kan. hmm, entah la bie. taktau lg camne org nak bg awak caye yg org takde pape feel dah kat fai. depan awk gak org delete pic dia if ada, then ape awk tak suke, org tak buat dah. org sedih awak bg text camtu kat org. awak kate awak dah tanak org, pi carik org lain. then awak ade kate I HATE YOU. terguris hati org :(

No comments:

Post a Comment