Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Saturday, June 12, 2010

unisel student wannabe

dipanggil untuk interview ke unisel kos diploma teknologi fotografi. aku datang, then disuruh melukis objek yang ada kat depan mengikut posisi yang kita duduk. setengah jam aku melukis dengan pensil 2b haha, aku angkad tangan then sedia utk disoal jawab. hha, mulanya cuak. then, rupanya kena interview skali 3org, aku, eyza and laki sorang. memacam soalan aa, maleh aa story haha, so. 19hb intake. aku mau satu bilik ngan eyza and AAN sygg:) yeyeah, bye u all. na sambung studyy dah.

No comments:

Post a Comment