Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Monday, June 14, 2010

hp aku macam sial

daripada pakai hp canggih gila sampai laa ke cikai gila. grr geram sial. tak habes habes nak rosak. macam pantat duh! pastu bila pakai hp lain, dah number org sume hilangg. peh memang aku hangin satu badan aa, nak contact sesape pun ta dapat. tunggu org yg text aku dulu. ah! puki aa, dah bape banyak dah hp jahanam. paling taleh blar, nak gerak kl aritu aa. gi klsentral en na amek monorail. aku gi toilet, nak kencingg, pashtu hp dalam poket uh bole pulak jatuh dalam jamban. peh! rasa mcam nak jerit, tapi ramai org. time tu aku nanges kod. da aa nak kua. aduh. membara jiwa aku duh! skang aku pakai hp philips n nokia classic pejadah tah. grrr!

No comments:

Post a Comment