Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Sunday, June 13, 2010

takde apa apa antara kami

orang yang aku banggakan haritu, yang boleh jaga aku, skang dah takde. dia da mintak break up ama aku. wah! sedih banged nie. nangeh jap tadi. grr, asal aa dia wat aku camtu! thats why aku maleh nak couple, tapi bila aku try tok setia ngan dia, dia kate aku tipu dia aa segala. shit duh. terluka nye hati aku yang lembut nie. dah aa, stop! but, still thinking bout her:'(

tcare awak, awak saye semat dalam hati :'(

2 comments:

  1. yunx..
    chill k...
    1 day u akn jmpe owg yg btol2 care n syg kn u...
    trust me k...u lost 'dye' but still de rmai fwen yg support u...

    ReplyDelete