Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Monday, May 31, 2010

sorry weh.

aku mintak sorry nie bukan sajesaje. tapi ade makna. aku mintak maaf sgtsgt kat kau. aku cukup tertekan dan pedih hati sejak benda ape yang terjadi harituu. kau syg sgt kat dye, sampaikan aku nie diabaikan. dah susah baru carik, oke fine kau ajak aku gi blaja ngan kau jaoh jaoh tu, aku ikod kan je. tapi ingad kan ape jadi malam tu, aku cancel semua. aku call mintak tukar time tu jugak. hati aku jadi keras sangad bila semua nie dah terjadi. sorry tak jawab call kau sume, aku tak sanggup. aku penad dah nanges. yes! aku nanges lagi pasal kau. bodo betol. aku jea terhegeh hegeh syg kau, tapi kauu? entah la, aku taktau tu. tapii kalau kau syg, kau takkan wat camnie. grr, dah la. pikir sendirii:( aku bukan lagi girl yg kuat mcam dulu, yg cepat mengalah n else. aku rase macam kene game! arghh, da la. if kau bace, aku mintak maaf. jaga diri baikbaik sayangg:'(

No comments:

Post a Comment