Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Saturday, May 22, 2010

happy birthday kecik:)




hei kecik sygg! happy birthday sygs. woah, da besa yea. da 18 tahun. so, jangan nenakal lagii. be matured. anda terbaek untuk sye tahu:) huu, nak present gak ke? da besaa la, um. kish jela. muahx kat pipi. saye sygg awak la dak tecik. rindu nak hug, nak ngade2 cam dulu. kite gurau2, main same2, saye ingat sume lagi awak. 2tahon kan kite hidup sama! rinduu sangad. takpela, bila2 ade rezeki, ade lagi kod camnie kan kan. hee, so. awak jgn jauh dari saye tauu, saye tanak ilang awak. if awak tade, kat sape saye nak citer sume, bile saye sedih, nangis, saye mesti carik awak kan. jangan tinggal saye jauh2 tauu. last word, i love you bby:)

she's my besties la! jangan pikir laen! syaf, hope benda atas tu ingad lagi!

No comments:

Post a Comment