Ini blog aku, hak aku oke!

Kau nak kutuk blog aku? Silap besar lah kan! Ini blog aku, dan hak aku. Kau tak suka, boleh belar okay. Aku tak jemput kau pon. So, sila lah berambus. Yang mana suka, follow lah yea! Okay, enjoy urself. Chill bebeyh :)



Saturday, May 22, 2010

mamoru. saye rindu awak. awak camne?

awak! awak ingat lagi tak, dulu mase kite still together. saye selalu contact awak, sehari ta contact ta sah. awak pon same. then, saye salu cakap, nak text non stop ngan awak. awak pon ikotkan jee. hee, dulu awak selalu dengar cakap saye, awak ta penah buad jahat. saye sygg awak. awak tauu tak, mase tu saye rase yg saye ade awak je. awak ingat lagi tak, first kite tido same. bilik tu ade aircond, saye sejuk gila. awak bagi saye pakai sweater awak, awak yg pakaikan. pastu awak ciom saye manyak kali kan. pastu awak tepok2 saye, tapi saye ta tido. saye senyum je, tapi awak yg tertido. tangan awak pelahan2 stop tepok saye. pashtu saye trus tidoo. bila bangun pagi, saye terbangun je, tengok awak da bangun dulu n awak tgah tenung saye. aish, malu gila. tapii wat dono je. pashtu, awak ciom saye. awak main2 bulu mata awak kat pipi saye. pashtu gelak same2. rindu sgt! hari kedua dan seterusnya awak buat benda same. then ingat ta kite order mcd delivery tu kan. kite makan same2, maen suap2. pashtu nenek makan fries. hee comel. then, ade skali time saye na balik hostel tu. awak kan anta gi monorail, tapi singgah kedai makan uh, awak order nasi ayam. awak suapkan saye. banyak kod saye makan dari awak. hee, kenyang sgt. saye suke sangad awak. awak, saye rindu sume nie. dulu awak ta penah tinggi suara langsung ngan saye, skang? huu, sedih gila. awak, saye nak awak yg dulu sangat2. pleasee. mamoruu saye, bantal busuk saye, papa. ily:(

sorry fai if ta suke org wat nie, sorry. but org rinduu.

No comments:

Post a Comment